Nibe Marineforening

Medlemsskab af Nibe marineforening

Invitation

Marinen
Er du eller har været i Søværnet, og du kunne tænke dig at være sammen med nuværende og tidligere marinere, - vil Nibe Marineforening være et sted hvor du og din familie er velkommen.

Marinehjemmeværnet
Er du eller har været i Marinehjemmeværnet er du også velkommen til at blive medlem. I Nibe Marineforening kan du møde folk fra Søværnet, handelsfåden og fiskeri.

Handelsflåden
Er du til søs eller gået i land, kunne Nibe Marineforening være stedet hvor du møder ligesindede, og her sammen med din familie få en snak om "gamle dage" i den smukke marinestue der danner rammen om fællesskabet.

Fisker
Er du fisker eller har været det er du også hjertelig velkommen i Nibe Marineforening.
Nibe Marineforening søger at skabe nogle gode rammer omkring medlemmerne og deres familie, hvor marinestuen er stedet man mødes, eller lægger vejen forbi med familien,- eller ønsker at møde søens folk til en sømandssnak på banjerne.

Maritimt  Interesseret

Nibe Marineforening åbner også mulighed for personer der har stor interresse for det maritime, og med anden tilknytning til søfart f.eks. værft, handel, civilansat i marine, rederi eller bare Nibe, men også hvis man har familie i ovennævnte, - eller slet og ret brænder for at være med i fælleskabet, så kan man også søge om medlemsskab.

Hvem kontakter jeg ??
Formand Hans Jørgen Christensen
formand@nibe-marineforening.dk
Mobil 23325832

Du vil så få en personlig snak, hvor der er mulighed for en mere detalieret oplysning om medlemsskab.

Marinestuen er også indrettet så den kan danne rammen om din familiefest, idet salen kan rumme op til 80 pers. og kabyssen kan klare samme antal.

Bemærk ligeledes, at marinestuen har åbent den første søndag i måneden hele året.